THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, March 27, 2010

Lagu angah suke

Nie angah(adik ak no.2) punyer psl r suruh ak dgr lagu nie. Tetibe plak ak bleh suke lagu nie. Tajuk lagunyer, "Tinggal Kenangan".

1st ak dgr dengar lagu nie x thu kat mane bestnyer. Lepas dengar lagu nie ak terus tanya angah, "ape yg best sgt lagu saleem nie??? bukan lagu lame ker nie??? x best langsung".

Sampailah hari 2, duk tgh gosok baju nk g kls ak ade lah housemate aku pasang radio n terdengarlah satu lagu . Aku rase mcm pernah dengar jer lagu nie. Bru lah teringat lagu nie lah yg angah suruh aku dengar hari 2.

Aku: sape yg nyanyi lagu nie weh???
kawan aku gtau: laaa 2 kn lagu saleem
aku: bkn lagu lame ke???
kwn ak: yer lah saleem nyanyi balik
ak:ooooo

Sejak kebelangan nie ak slalu sgt dgr radio sbb boring yg t'amat.Rupa2nye memang lgu "Tinggal kenangan" slalu dimainkan kat hot fm.Byk2 kali dengar aku rase macam best gak r lgu nie.

0 comments: