THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, March 31, 2010

Aku, slides dan microscope

Hari kitaorg(ak n bebdk rmh ak) dpt slide histo. Selepas blik dari practical anatomy cepat2 aku pergi ambik slide 2 kat rmh kwn aku. Aku kene cepat ambik slide 2 nnti rugi mase, sbb kitaorg dibagi masa 3 hari jer utk tgk n then nk kene pass kt org len plak. Asal2nya memanglah kwn ak nk bwk slide 2 kt kls utk bagi kt ak sbb mlm seblm 2 ak dah kol dia suruh bwk. Tp nk wat cmne dia terlupe plak. Tak leh nak wat ape lah kn tak kan nak marah plak lagipn bkn die sengaja pom. Yelah ak pom seorg pelupe jgak aku, so aku bleh faham ler... hahaha

Exam practical kitaorg start 17/4. Start ngan physio n last ngan histo 21/4. Tinggal lebih krg 2 mggu jer lagi kot. Hish tensyen gue... dah ler seblm 2 post mid term 10/4. Huuuuu mommy tolong anakmu ini. Hidup ngan study jer. Klu tak study rase mcm b'salah giler. 'Hish tak baek giler2 nie'. Tapi seriusly ak kene PAKSA diri aku untuk study supaya tak rase menyesal bile aku dapat result. Tak kesahlah dpt result ape skalipn tapi menyesal kemudian hari tak bergune. Kwn aku pernah pesan kita kene "b'susah2 dahulu, b'senang2 kemudian'.

Tetibe plak t'keluar psl "b'susah2 dahulu, b'senang2 kemudian" nie bknnyer ape, sbb ak t'igt time ak pergi rmh kwn aku utk pinjm bku histo dia. Aku pnjam buku dia pom sbb nak tekap gambar2 dalam buku 2. hahaha... senang ckit keje aku. 2 psl dia sound aku suruh wat awal2. Elehhhh!!! nak wat cmne mentang hari 2 dia dah siap lukis gambar2 2 sume. Sedangkan aku malam sebelum hari yg kene pn ak tak siap ag. Jgnlah jdi mcm aku, mlm 2 bru nak kelam kabut nak siapkan. Tak study pun asyik duk melukis jew. Weksssss nak muntah rase.

Opssss sambung balik psl slides histo. Kitaorg ade 49 slides 'kot' kesemuannyer, lebih krg mcm 2 lah utk di tengok n diigt. Slides2 2 sume kitaorg kene igt n pas2 kene identify plak. Menyampah sungguh... Jadi mcm 2 kerje lah. Klu sikit tak pe lah nie byk plak. Ehmmmm.... ape2 pun kene redha jelah demi cita2 nak jadi seorg doktor. Lagipn bkn senang nak memetik bintang~~

0 comments: